30 juli vissen we op de Berenkuil de Carp a Go Go.

Maandag, 13 juni 2022

Aanmelden via secretaris@visseninzeewolde.nl

Tijden. 08.00 verzamelen op parking Snakelake.

Deelname € 5,00 p.p

Na een gezellige informatieve sessie 's ochtends vissen we van 13.00 uur tot 16.30 uur een clubwedstrijd waaraan je mag maar niet moet meedoen. Je blijft op de stek die je 's ochtends loot.

Ochtend:

In de ochtend geen leefnet gebruik.
Dit is een moment om van elkaar iets op te steken, we rekenen erop dat de betere commercial vissers hun kennis willen delen met de niet zo bedreven beoefenaars.

Middag:

Uiteraard mogen de leefnetten dan te water, we vissen op gewicht en volgen de regels van de vijver.
Je moet niet meedoen, dan vis je gewoon lekker zelf verder. De deelnemers willen zich dan uiteraard concentreren op de wedstrijd.
Na weging is er een prijsuitreiking, we hebben 3 leuke prijzen en de winnaar is clubkampioen vijvervissen 2022.

Draag zelf zorg voor de lunch en drankjes, deze kun je uiteraard ook ter plekke verkrijgen bij de kantine.

De loting geschiedt digitaal door zorg van de vijvermanager, poulen mag maar dat dan onderling regelen.

Uiteraard wordt u geacht zelf voor materiaal aas en voer te zorgen.

Veel plezier.

Aanmelden via secretaris@visseninzeewolde.nl