Polderkampioenschap 2022

Donderdag, 14 juli 2022

Ben je lid van onze club of van Lelystad? Dan kun je op 31-07-2022 meedoen aan het Polder kampioenschap.

Polderkampioenschap 2022

De wedstrijd zal worden gevist op 3 verschillende stukken. Dit gaat om de Spiekvaart, Stijgerplas (grenzend aan de Cumulus in Zeewolde) en de plas bij Next Level (grenzend aan de Overloop in Zeewolde).

Verzamelen vanaf 06.30 uur in clubhuis Ons Stekkie aan de Baardmeesweg te Zeewolde.
De loting zal rond 07:00 plaats vinden. De Weegkaarten die ingevuld worden krijgt u mee en dienen tijdens het wegen aan de weegploeg geveven te worden.

Wedstrijdduur 5 uur. Vissen van 09.00 uur tot en met 14.00 uur.

De Spiekvaart is voor de feedervissers. De stijgerplas en de plas grenzend aan Next Level zijn voor de Vastestokvissers.

Aas en voer vrij uitgezondert vers de vase en rode maden.

We vissen een individueel en team klassement. De beste 10 deelnemers per club tellen voor het team klassement ( totaal gewicht). Dit gaat dan om 4 Feedervissers en 3 vastestokvissers per plas.

Individueel vissen we wederom op gewicht.
Wegen gebeurt met een weegploeg per vak. De nummers 1 en 2 (één van elke vereniging) krijgen een weegnet en een weegschaal.
Na afloop eten we voorafgaande aan de prijsuitreiking gezamenlijk een lekker hapje en nuttigen we een drankje.

Het inschrijfgeld bedraagt slechts €10,-.
Ook de verenigingen leggen een bedrag in om het geheel te bekostigen.

Aanmelden kan tot uiterlijk 27-07-2022 via wedstrijden@visseninzeewolde.nl