Lastige loting maakt scoren zeer moeilijk tijdens NK 2022

Maandag, 5 september 2022

Wat kunnen we weer trots terug kijken op de NK’s Teams, individueel dames en individueel heren.

Op de lage vaart gingen Anton Verseveld, Patrick en Jan vd Bovenkamp, Kirina Raterink en Kayleigh Goedhardt de strijd aan met de andere 11 finalisten. In 7 federaties probeerden bijna 100 teams zich voor deze finale te plaatsen en dat lukte “Ons Stekkie” wederom.
Na een 5e plaats 2019 en een 7e in 2021 was er nu een fraaie net niet podium plek, 4e overall en alle 5 de teamleden geplaatst voor het individuele kampioenschap waar dan bij de dames ook Fabienne ter Horst als titel verdediger aansloot.

Op het NK aan het Noord Hollands kanaal waar wederom het NK dames en heren plaatsvond dit keer geen individuele podium plaatsen, maar wel ook hier de net niet podium plek 4 van Fabienne bij de dames.
“Ons Stekkie” blaast al jaren een toontje mee op al die events en scoort regelmatig topprestaties.
Ook op sportief vlak zijn we dus een club waar rekening mee gehouden wordt.