Bindavond vliegvissen

Dinsdag, 13 september 2022

Donderdag 15 september is er weer een vliegbind avond in ons clubhuis aan de Baardmeesweg 4a.

Iedereen die op deze manier vist of hier mee kennis wil maken is van harte welkom.
Na in het begin van het jaar de diverse kleine vliegen besproken te hebben begint het nu tijd te worden om aandacht te schenken aan streamers, vliegen die met name geschikt zijn om diverse roofvissen te vangen. Het accent zal liggen op de wat kleinere streamers.
Volgende maand is er aandacht voor de wat grotere uitvoeringen als het vissen op met name snoek met de vliegenhengel actueel begint te worden.

Materiaal en gereedschap om zelf te binden is aanwezig en de koffie is gratis.
Eigen spullen kunnen natuurlijk ook gebruikt worden.
Het clubhuis is open vanaf 19:00 uur.