Rabo ClubSupport 2022

Maandag, 12 september 2022

Ook “Ons Stekkie” doet mee aan de Rabo club support actie.

De stemperiode voor Rabo Club Support 2022 gaat van start!
Nu stemmen!

Leden van Rabo bank Het Nieuwe Land brengen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren van 5 t/m 27 september hun stem uit op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

Ga naar www.rabobank.nl/leden/clubsupport hier vind U de stemknop.
U mag 3 verenigingen kiezen maar we rekenen erop dat u als éérste gaat voor uw hengelsport vereniging.

“Ons Stekkie”zet de opbrengst in voor;

De realisatie van een of meerdere VISparels, dat zijn goed toegankelijke en bevisbare wateren met een goede kans op een leuke vangst. Het is een liefst afgesloten water in de wijk, waar kinderen veilig kunnen leren vissen. Het is een plek waar alle wijkbewoners, dus ook ouderen en minder validen een visstek aan het water kunnen vinden. En waar je samen met je kind kunt genieten van een mooi stukje waternatuur in de wijk.