INFO EN BIND AVOND VLIEGVISSEN OP SNOEK

Vrijdag, 16 september 2022

Donderdag 20 oktober is er een info en vliegbind avond in ons clubhuis aan de Baardmeesweg 4a.

Iedereen die op deze manier vist of hier mee kennis wil maken is van harte welkom.

De temperatuur daalt en de waterplanten verdwijnen langzaam aan uit het water, dan komt de tijd om gericht met de vliegenhengel op snoek te gaan vissen.

Op deze avond zal eerst het materiaal en de manier van vissen op snoek uitgelegd worden en daarna gaan we streamers bouwen.

Aansluitend zal er zaterdag 22 oktober werples zijn en gaan we 29 oktober alles in de praktijk brengen.

Materiaal en gereedschap om zelf te binden is aanwezig en de koffie is gratis.
Eigen spullen kunnen natuurlijk ook gebruikt worden.

Het clubhuis is open vanaf 19:00 uur.