Jubileum jaar 2022 bijna voorbij, 2023 staat voor de deur.

Zondag, 25 december 2022

Een stroeve start door het wederom gezamenlijke activiteiten belemmerende corona werd opgevolgd door een jaar dat toch volop activiteiten zat.

In een jubileumjaar hoor je te herdenken, te feesten en vooruit te kijken.
Ik denk oprecht dat we dat allemaal volop hebben gedaan.
Naast het feesten en deelnemen aan activiteiten is er ook keihard gewerkt aan de vereniging en de mogelijkheden om onze sport te kunnen blijven beoefenen.
Sportvissen heeft ook een nog sterkere positie ingenomen binnen Zeewolde.
De maatschappelijke betrokkenheid is nog verder versterkt door bij veel activiteiten binnen Zeewolde te participeren. De jaarlijkse financiele bijdrage aan de immens populaire winterworld schaatsbaan is dit jaar ter beschikking gesteld aan de voedselbank. Scholen hebben gebruik gemaakt van de door ons aangeboden vislessen. Onze topsporters zijn wederom zeer succesvol gebleken bij WK’s, EK’s, landelijke, regionale en lokale wedstrijden.
We zijn volop betrokken binnen de tot stand koming en uitvoering van het Waterplan.

Kortom, de club is betrokken, succesvol en actief op vele fronten.

Ook in 2023 zijn we van plan deze Zaken voort te zetten en zelfs nog beter tot hun recht te laten komen.

Uw hulp daarbij is altijd welkom.

Vanuit de vereniging wensen we U en Uw familie fijne feestdagen, een visrijk maar vooral gezond 2023.

Tot aan de waterkant.

Jan van de Bovenkamp