Hengelsportend Zeewolde kijkt verder dan de neus lang is.

Maandag, 9 januari 2023

Elk jaar doet de Hengelsport vereniging een duit in het zakje als het gaat om het ondersteunen van een goed doel of activiteit voor heel Zeewolde.

Door activiteiten te organiseren waarbij deelnemers een bijdrage kunnen leveren voor het gezamenlijk gekozen goede doel is er wederom een mooi bedrag binnen gevist waarbij de HSV een afronding naar boven doet. Zo is er ook dit jaar weer € 250,00 te besteden en de keuze voor dit jaar viel op voedselbank de Kostmand Zeewolde.

“de Bank die een bonus verdient” zo schreef Loesje

Door de vele vrijwilligers, hulp en ondersteuning van donoren, sponsoren etc. kan deze instelling een ieder die daar behoefte aan heeft ondersteunen met gratis voedsel pakketten.

In deze tijd waarin financiële mogelijkheden voor veel bewoners in een neerwaartse spiraal terecht komen is de hulp vanuit de Kostmand voedselbank vaak onmisbaar om simpelweg de week door te komen.

Je vind alle informatie op www.voedselbankzeewolde.nl