Wedstrijdvissen, het plezier staat bij “Ons Stekkie”. altijd voorop!

Dinsdag, 28 februari 2023

Over enkele weken is het alweer zover, de start van het wedstrijdseizoen waarin ook onze club haar jaarlijkse Kampioenschap senioren zal organiseren.

Dit jaar zullen we diverse wateren binnen en buiten Zeewolde houden. In een serie van 10 wedstrijden zal de nieuwe kampioen zijn/haar klasse moeten bewijzen. Of is die nieuwe kampioen gewoon weer dezelfde, Martin Hoekstra won in 2022 het kampioenschap na een uitdagende competitie bleek hij de beste.

De uitdagers staan klaar om daarbij roet in het eten te gooien, zij doen hun stinkende best om Martin af te gaan lossen.
Bij “ Ons Stekkie”. Is het wel zo dat het plezier voorop staat. Je mag , nee “ moet” uiteraard gaan voor de winst en de grote vangsten maar vergeet daarbij nooit dat het uiteindelijk gaat om met vrienden mooie visdagen en gezelligheid te beleven.

De uitdaging staat, dus wat let je en doe ook gezellig mee met wellicht de gezelligste competitie in de hengelsport en maak daarbij kans op mooie prijzen en natuurlijk de titel!
Er zijn wedstrijden waarbij alle technieken mogen en enkele vaste hengel wedstrijden.

Meer info en wedstrijddata vind je op de website.

Aanmelden kan bij wedstrijden@visseninzeewolde.nl