Carp a Go Go!

Maandag, 1 mei 2023

De 5e editie vindt plaats op 27 mei 2023 op de Berenkuil in Putten/Nijkerk

Deze keer niet de Snake lake maar op de Bear lake op de Berenkuil zoals vertrouwd.

Dit meertje biedt de kans om zowel met de vaste als ook werphengel te kunnen vissen.
Op de stenen kade vissen we een wedstrijdje, daar kun je clubkampioen worden.

Op de graskant vissen we vrij dus wedstrijd of niet is jou keuze en je kunt dus altijd heerlijk genieten van een mooie visdag.
{Verdeling afhankelijk van deelname.}

Deze extra 3e editie vragen we wel om een kleine eigen bijdrage van € 10,00 p.p, Jeugd onder 15 jaar gratis!

We verzamelen om 08.00 uur op Parking bij de kantine (achter op het terrein).

Vissen doen we tot 16.00 uur en in de middagbreak van 12.30 tot 13.00 uur praten we elkaar bij en is er tijd voor een heerlijk broodje of iets anders wellicht?

Kortom vissen op karper en…….? Je weet immers nooit.

Kan gratis op 27 mei a.s. mits je je voor 20 mei aanmeld via wedstrijden@visseninzeewolde.nl

Alweer zo’n leuk event van de club. Jij bent er toch ook bij?