GRATIS! Roofvis starters cursus jeugd en senioren

Vrijdag, 26 mei 2023

Kom naar de spannende en leerzame Info en Praktijkavond Roofvissen georganiseerd door HSV "Ons Stekkie" Zeewolde op 12 juni

Ben je een fanatieke hengelaar en heb je altijd al willen leren hoe je succesvol kunt roofvissen? Dan is dit evenement een absolute must voor jou!

Om 18.15 uur begint de avond vol adrenaline en avontuur in ons gezellige clubhuis, gelegen aan de Baardmeesweg nr. 4. Daar delen ervaren vissers hun uitgebreide kennis en geheimen over het vangen van roofvissen.

Ontdek de beste technieken, gebruik de juiste materialen en leer hoe je jouw visuitrusting kunt optimaliseren voor het beste resultaat. Heb je al de nodige materialen en kunstaas? Neem ze dan vooral mee.

Bij deelname aan de cursus krijg je ook nog eens een leuke GRATIS! goodie bag.

Je leert ook met welke materialen je een roofvis netjes onthaakt, fotografeert en terugzet.

Maar dat is nog niet alles! Na de informatieve sessie begeven we ons naar de adembenemende Hoge Vaart voor de praktijkervaring. Onder begeleiding van ervaren vissers krijg je de kans om zelf je hengel uit te gooien en roofvissen te vangen. Leer hoe je je kunstaas kunt presenteren, hoe je moet reageren op aanbeten en krijg waardevolle tips om je vangsten te vergroten.

De Info en Praktijkavond Roofvissen is een geweldige gelegenheid om je vaardigheden te verbeteren, nieuwe technieken te leren en tegelijkertijd plezier te hebben met medevissers. Of je nu een beginner bent of al enige ervaring hebt, iedereen is welkom!

Wacht niet langer en zorg dat je erbij bent op 12 juni! Mis deze unieke kans niet om je kennis en passie voor roofvissen te vergroten. Kom naar clubhuis Ons Stekkie aan de Baardmeesweg nr. 4 en bereid je voor op een onvergetelijke avond vol visplezier en nieuwe avonturen op de Hoge Vaart. We kijken ernaar uit om jou daar te verwelkomen!

Mede mogelijk gemaakt door Sportvisserij Nederland, Globe Fishing en het PR Team “Ons Stekkie” Zeewolde.

Aanmelden is belangrijk, doe dat via voorzitter@visseninzeewolde.nl