Zeewolder Kampioenschap Casting voor jeugd en senioren leden

Vrijdag, 7 juli 2023

Op 15 Juli a.s. zal het éérste kampioenschap Casting plaatsvinden, casting is het precisie werpen op doelen.

Dit gebeurt met hengels van de organisatie, op doelen die in het terrein zijn geplaatst.
Een exact reglement zal binnenkort op de website van de club staan. We houden dit event rondom ons clubhuis.
Wil jij ook een gooi doen naar de titel en de prijzen?

Verzamelen;Clubhuis “Ons Stekkie”
Tijden;Verzamelen/trainen vanaf 12.00 uur
Wedstrijd tussen 13.00 uur/16.00 uur
Kosten;Gratis (zo ook je eerste drankje!)
Prijzen;Waardebonnen

Het reglement;

1.Deelname alleen voor leden van de hengelsport vereniging “Ons Stekkie” Zeewolde.
2.De wedstrijd biedt elke werper 4 series van 1 proef en aansluitend 10 tellende worpen.
3.In een schema wordt weergegeven wanneer je aan de beurt bent.
4.De deelnemer werpt van achter de rood witte lijn richting doel.
5.Het doel raken levert 2 punten op, het werpgewicht in de buitenring van het doel levert 5 punten op en wanneer je de Bull weet te raken is dat 10 punten waard. (let op het werpgewicht moet dan in de buitenring of Bull blijven liggen!)
6.Er zijn 2 categorieën, A tot en met 14 jaar en B > 14 jaar.
7.De wedstrijdleiding neemt bij onduidelijkheden de beslissingen.
8.Deelnemen betekend oké zijn met gebruik van foto/video materiaal voor HSV media gebruik.
9.U neemt deel op eigen risico!

In serie 1 is de werpafstand A 10 meter B 15 meter
In serie 2 is de werpafstand A 18 meter B 20 meter