Polderkampioenschap 2023

Vrijdag, 21 juli 2023

Na de team en individuele winst van HSV “Ons Stekkie” afgelopen jaar zal het polderkampioenschap door de HSVLD worden georganiseerd. Het kampioenschap zal worden gehouden op zondag 20 augustus 2023

Er wordt gevist op de Lage Vaart, Dronterweg terr hoogte van het Lisdoddepad

Tijden:

Verzamelen vanaf 06.30 uur

Loten 07.00 uur (u krijgt de weegkaart mee, die u nodig heeft bij het wegen)

Locatie: MEC (Mechanisch Erfgoed Centrum) Dronterweg 27/29, 8251 PA Dronten

Vissen 09.00 uur tot 14.00 uur

Prijsuitreiking uiterlijk 15.30 uur. Locatie: MEC (Mechanisch Erfgoed Centrum

Prijzenschema:

Individueel: 1 t/m 10 hebben prijs, Voor het team klassement doen de 10 beste van elke vereniging mee. Een wisselbeker en de eeuwige roem zijn daar te winnen.

Van degene die buiten de prijzen zijn gevallen worden de steknummers verzameld en daar uit wordt per 5 steknummers een prijs verloot zodat iedereen kans heeft om een prijs te winnen, ook als je slecht hebt gevist.

Snoek, Snoekbaars, Meerval en paling tellen niet mee. Eventueel gevangen Karper dient direct gemeld te worden aan de wedstrijdleiding, deze vis wordt dan gewogen waarna deze weer in het water moet worden losgelaten.

We sluiten de dag af met een BBQ We verwachten van iedereen dat ze hierbij aanwezig zullen zijn. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om deel te nemen aan de BBQ, dan dit graag even doorgeven.

Algemeen:

Bij gelijk eindigen wordt er geloot. Ook bij geen vangst loten we!

U dient zich van tevoren in te schrijven, aanmelden aan de waterkant is niet toegestaan.

12 augustus sluit de inschrijving.

Reglement:

Geen gekleurde maden en of vers de vase

Hengelkeuze is vrij

Er wordt gevist op gewicht.

De nrs 1 en 2 (één van elke vereniging) wegen en krijgen een weegnet en weegschaal

Aanmelden moet! Doe dit voor 14 augustus bij wedstrijden@visseninzeewolde.nl

De hengelsport vereniging “Ons Stekkie” draagt de deelname kosten voor deze wedstrijd.