Open witviswedstrijd 9 augustus

Dinsdag, 1 augustus 2023

Een leuke zomer budget viswedstrijd

Inschrijven:
In het clubhuis HSV ''Ons Stekkie'' Zeewolde, Baardmeesweg 4A

Deelname: Open inschrijving

Kosten: €7,50,- incl. koffie bij inschrijving

Viswater: Dorpsgrachten Zeewolde (Doorsteek/Cumulus)

Score: Vissen op gewicht in 3 vakken

Tijden: Clubhuis open vanaf 07.00uur, loten 07:30uur, vissen van 09:00/13:00, Prijsuitreiking rond 14.30uur

Prijzen: Natura, 1/4

Verloting: Na afloop mooie prijzen in de verloting

Aanmelden via voorzitter@visseninzeewolde.nl

Betaling: Op locatie

De regels zijn simpel; Katapult op eigen risico. Snoek telt niet mee! Met 1 beaasde haak in het water, aantal topsets vrij. Aas en voer vrij uitgezonderd rode maden en vers de vase. Parkeren nabij het water maar wel volgens verkeersregels! De wedstrijdleider beslist bij geschillen.

Deelname geschied op eigen risico, bij deelname geeft u toestemming voor het gebruik van beeldmateriaal voor HSV gebruik.