Kort verslag Vliegvissen met de streamer

Dinsdag, 14 november 2023

Zaterdag 4 november.

Na het verzamelen bij het clubhuis nog even de laatste voorbereidingen voor we vertrekken naar de eerste watertjes bij het industrieterrein.
Omdat de Snoek op zich laat wachten trekken we verder naar de "Waterlinie". Hier laat de eerste Snoek zich wel zien, maar daar blijft het helaas ook bij. Op naar de derde plek "De Verbeelding" waar zich wederom een Snoek meldt, maar ook deze is ons te slim af.
Verslagen, maar met hoop voor de volgende keer, keren we terug naar het clubhuis.

Zelfs zonder vis een heerlijke 'droge' ochtend gehad aan het water en net voor de regen weer terug in het clubhuis. Onder het genot van de lunch bespreken we de de gemiste kansen, evalueren we de ochtend en maken we afspraken voor een volgende keer.