Kort verslag Jan Rondhuis memorial

Dinsdag, 14 november 2023

Zondag 5 november is de Jan Rondhuis Memorial gevist, deze wedstrijd vissen we jaarlijks ter nagedachtenis van onze oud wedstrijdleider en jeugd commissaris Jan Rondhuis.

Zondag 5 november

Een wedstrijd die begint met een gedekte ontbijttafel en afgesloten wordt met een heerlijke lunch? Het kan! (maar alleen in Zeewolde).
Jan was een echte Jeugd en wedstrijdleider, die dingen kwamen beide goed tot hun recht tijdens deze memorial.
Het gekozen viswater aan de dorpsgrachten bleek wispelturiger dan anders. De vis liet het bij een aantal vissers lange tijd afweten maar de mooie vangsten van o.a. Zeelt, Brasem, Giebel, Voorn en Baars maakten de dag goed.
Bij de senioren won Jomar ter Horst en bij de jeugd Levi Fauw.

De uitslag is bijzaak tijdens de memorial, maar wel een heel mooie bijzaak,  want de winnaars gingen naar huis met schitterende trofeeën en dito prijzen.

Komend jaar vissen we deze wedstrijd zeker weer!
Let op de Website voor alle informatie.