Vissen op witvis in de Snakelake!

Dinsdag, 14 november 2023

Alweer de tweede editie van de “Ons Stekkie” Silverfish cup, een open wedstrijd waar alleen witvis telt.

Dat is eens wat anders, witvissen op de commercial waar Karper niet maar voorn, bliek, brasem, ja echt elke andere soort vis meetelt.
Alleen de vaste hengel mag gebruikt worden.
Karper wordt direct teruggezet, de witvis zal na weging herplaatst worden.
Er zijn prijzen in natura.

Datum: 2 december 2023.

Locatie: De Snakelake op de Berenkuil te Putten.

Tijden: 07.30 uur- 08.00 uur Verzamelen en Loting bij de coffee corner aan de Bearlake.
09.30 uur – 15.30 uur vissen op de snake-lake.

Kosten: € 15,00. Excl. € 1,00 vrijwillige deelname Gouden Stek.

Uitslag: We vissen op gewicht.

Prijzen: Natura 1/6 de prijzen zullen aansluiten bij het seizoen!

Gouden stek: Deze wedstrijd is ook een Gouden Stek wedstrijd, voor info zie de website. www.Berenkuil.com

Deelname: Met deelname stemt u in met gebruik van foto of filmmateriaal voor niet commercieel gebruik. We schrijven maximaal 48 vissers in, vol = vol!

Inschrijven: alleen via de website www.Berenkuil.com , ga naar Menu, Kalender, de juiste datum en u vindt alle informatie.

Overige informatie, we volgen het reglement van de vijver met de uitzondering dat de karper weliswaar netjes geland en gelost dient te worden met het schepnet maar niet in het leefnet gehouden mag worden, deze vis telt niet!
Aas en voer zijn vrij, pellets voor het aanvoeren alleen die van de Berenkuil zelf! Deze zijn verkrijgbaar bij de coffee-corner.