2024 open Winterwedstrijden HSV “Ons Stekkie” Zeewolde

Zondag, 19 november 2023

Voor alle 2023/2024 winterwedstrijden met uitzondering van de Silver fish wedstrijd op de Berenkuilgelden deze richtlijnen;

Verzamelen vanaf 08.00 uur in clubgebouw “Ons Stekkie” Zeewolde

Loten 8.30 uur

Vissen van 09.30 uur 13.30 uur

Alleen vaste hengel lengte maximaal 9.5 meter

Aas en voer vrij uitgezonderd Vers de vase

Denk eraan, het leefnet moet voldoen aan de landelijke leefnetcode

Bij deelname stemt u in met het gebruik van beeld en geluidsmateriaal door de vereniging.

We vissen in principe in de COOP haven(nu PLUS haven) wanneer vangsten te slecht zijn wijken we uit binnen het dorp!

2023

• Op 2 december a.s. wordt onder de vlag van “Ons Stekkie” de Silverfish cup gevist op de Berenkuil te Putten, voor informatie en aanmelden ga je naar www.berenkuil.com tijden 07.30 uur verzamelen 08.00 uur loten en vissen van 09.30 uur tot 15.30 uur.

• Op 3 december 2023 vissen we de Bratwurstcup, deze jaarlijkse wedstrijd gaat vooral om plezier in het vissen en er staat uiteraard de beroemde/beruchte trofee in German style op het spel. Voor alle detailinfo check je de website

• Op 17 december vissen we de jaarlijkse kerstwedstrijd voor leden. Alle informatie vind je op de website.

2 Individuele wedstrijden

• Op 21 Januari en op 17 maart zijn er open individuele winterwedstrijden die in principe in de COOP haven gevist worden maar…………. Bij erg slechte vangsten wijken we uit naar andere locatie in Zeewolde!

2 Koppelwedstrijden

• Op 18 februari en op 31 maart zijn er open koppelwedstrijden die in principe in de COOP haven gevist worden maar…………. Bij erg slechte vangsten wijken we uit naar andere locatie in Zeewolde!