Hengelsporters “Ons Stekkie” zeker geen hekel aan IJspret

Maandag, 4 december 2023

Fluitketel schuiven 2023, wij zijn opzoek naar jou!

In de winter is de hengelsporter niet uitgeschakeld. Ook dan en zelfs met ijs op het water kan er volop gevist worden. Denk aan Zee maar er zijn ook altijd plekken open waar het mogelijk is om op zoetwater te vissen.

Wel willen we onze leden vragen geen wakken etc. te maken op plekken waar de schaatsers gebruik van het ijs willen maken. Hun hobby is maar zo beperkt mogelijk dat we daar echt aan moeten denken!

En dan is er Winterworld Zeewolde, de kunstijsbaan waaraan ook “Ons Stekkie” elke keer een financiële bijdrage levert en ook actief meedoet met bijvoorbeeld het fluitketelschuiven.

Hiervoor hebben we dit jaar 2 teams aangemeld en zoeken dus naar goede schuivers die de eer van de club willen verdedigen. We zijn een club waar het schuiven in het bloed zit en het ijs geen vijand is. Dat gaf ons reeds 4 mooie trofeeën in de rijkgevulde prijzenkast.

We zijn trotse bezitters van 2 x 3e plaats 1 x 2e plaats en ook een keer de winst die nadien goed gevierd is.

Deelname kosten zijn gedekt door de club.

Consumpties zijn geregeld.

Het trainingskamp op grote hoogte doen we 10 minuten voorafgaand aan de eerste wedstrijd.

Wil je meedoen meldt je dan aan via secretaris@visseninzeewolde.nl

Met vriendelijke groet, de PR commissie.