Witvis avond

Maandag, 11 maart 2024

Donderdag avond 28 Maart is het tijd voor de serieuze witvissers om hun kennis bij te schaven.

Zeewolde, de lokale hengelsportvereniging “Ons Stekkie” organiseert donderdagavond 28 maart een infoavond voor alle witvissers.

In het gezellige clubhuis aan de Baardmeesweg 4A zal de koffie vanaf 19.00 uur klaarstaan voor de geïnteresseerden. Om 19.30 zal J v.d. Bovenkamp, bekend binnen de club en ver daar buiten als sportvisser met de nodige ervaring en lid van het fameuze Pro Staff Team van Evezet een lezing met de nodige praktische handelingen verzorgen.

De onderwerpen zijn;

Meer weten over de juiste aanpak bij wedstrijden of individuele visdagen
Aas en lokvoer
Techniek maar ook tactiek.
En nog veel meer!

De eerste koffie en de hele avond is gratis en mooier nog, elke bezoeker krijgt ook nog eens een mooie goodiebag mee.

Deze super verzorgde avond is al in meer dan 100 locaties in binnen en buitenland gegeven en telkens weer was er geen enkeling in de zaal te vinden die er niet wat van had opgestoken.

Een aanrader voor de recreant en de wedstrijdvisser die gek is van het vissen maar ook graag (nog) meer wil vangen.