40 Jaar Zeewolde ook een feestje voor sportvissers

Dinsdag, 2 april 2024

Zeewolde, op zaterdag 25 Mei is het Nationale Hengelsportdag. Deze staat dit keer in het teken van 40 jaar Zeewolde.

Hengelsport vereniging “Ons Stekkie” Zeewolde organiseert deze dag 2 leuke events!

Deze dag is er voor iedereen iets leuks te doen. Het programma bestaat uit 3 onderdelen;

Kijken kun je bij de selectie voor het Nederlands Kampioenschap jeugd dat plaatsvindt rondom de Cumulus en Doorsteek zij vissen vanaf 10.30 uur. Jeugdleden mogen hieraan meedoen maar eerlijk gezegd moet je daar al wel een redelijk tot goede wedstrijd witvisser voor zijn. Wel mooi om eens te zien.

•In de ochtend houden we zelf de éérste MUC, Must Use Competition,
Een speciale super laagdrempelige viswedstrijd op witvis waar niemand een voordeel heeft in materiaalkeuze aas en of voer! Wordt jij de eerste winnaar van dit landelijk nieuwe event?

De hengels, snoeren, het aas en het voer zijn ter beschikking gesteld. Eigen materiaal aas of voer is dus niet toegestaan!
Gratis deelname is mogelijk voor iedereen. Het is gratis en er zijn heel leuke prijzen te winnen. We vissen in 2 leeftijd klassementen jeugd tot en met 15 jaar en senioren.

Je krijgt na afloop niet alleen je verdiende prijs maar ook een Gratis lunchpakket!
•In de middag vind het Zeewolder Casting kampioenschap. Casting is een leuke spelvorm waarbij een werpgewicht met gebruik van een hengel en werpmolen met lijn in een vast doel geworpen moet worden. Iedereen kan het en uiteraard is ook dit event Gratis. Er zijn ook hier mooie prijzen en een titel te winnen in 3 leeftijd groepen. Tot 10 jaar, 10 tot 15 jaar en 15 jaar en ouder.

Kortom, een echte sportvisser houdt de 25e mei alvast vrij. Voor meer informatie, locaties en tijden volg je ons via de facebook pagina en onze website www.visseninzeewolde.nl