Informatie avond vliegvissen

Donderdag, 17 februari 2022 (19:00)

Clubgebouw HSV ''Ons Stekkie'' Zeewolde

Voor die vliegvissers is er op 17-02 in het clubhuis “ Ons Stekkie” aan de Baardmeesweg een info avond. Hier ontmoet je vissers met eenzelfde passie, de vlieg, en uiteraard de visserij met de vlieg maar ook het binden, dit kan een eerste aanzet tot meer avonden zijn. Het is Gratis, de tijd, 19.00 uur tot 22.00 uur.

Op 17 februari is er in het clubhuis van “Ons Stekkie” aan de Baardmeesweg 4a een info avond over vliegvissen.

Het clubhuis is open vanaf 19.00 uur en zal rond 22.00 uur afgerond worden.

Uiteraard is het gratis net zoals het eerste bakkie koffie.

Voor mensen die kennis willen maken met vliegvissen zal er informatie gegeven worden over wat vliegvissen inhoud, wat je nodig hebt om hiermee te beginnen. Tevens zal bij voldoende interesse een vervolg hieraan gegeven worden in de vorm van werpinstructie en in de praktijk vissen.

De vereniging wil tevens kijken of er belangstelling is om meer aandacht te geven aan het vliegvissen in de vorm van bindavonden, werpinstructie, vis trips of andere zaken die verband houden met vliegvissen.

Wij roepen dan ook vliegvissers die hier aan deel willen nemen op zich te melden en zo mogelijk op de info avond aanwezig willen zijn.

Als u bij deze avond aanwezig wilt zijn vragen wij u om u minimaal 3 dagen van te voren aan te melden bij het secretariaat secretaris@visseninzeewolde.nl