Steur en meerval vissen Tom's Creek

Zaterdag, 1 juli 2023 (12:30)

Toms Creek, Lelystad

Zeewolde, We hebben geweldig nieuws voor alle leden van "Ons Stekkie" in Zeewolde!

Op 1 juli hebben jullie de exclusieve kans om GRATIS steuren te vangen op Tom's Creek in Lelystad.
Dit belooft een onvergetelijke dag vol visplezier te worden, waarbij veiligheid voor zowel de vissers als de vissen voorop staat.

Of je nu jong of oud bent, iedereen is welkom om deel te nemen aan dit spannende evenement.
Het maakt niet uit of je een ervaren visser bent of net begint, we nodigen jullie allemaal uit om mee te doen.

Het is een geweldige gelegenheid om samen met andere hengelsportliefhebbers van "Ons Stekkie" te genieten van een gezellige dag aan het water.

Hier zijn de belangrijkste details:

Datum: 1 juli

Locatie: Tom's Creek, Lelystad

Kosten: GRATIS voor leden van "Ons Stekkie" Zeewolde

Tijden: 12.30 verzamelen. 13.00 tot 17.00 vissen.

Meer info: www.visseninzeewolde.nl

Aanmelden via secretaris@visseninzeewolde.nl

Voor vervoer naar de locatie moeten de deelnemers eigen vervoer te regelen. Indien gewenst kunnen jullie onderling afspraken maken om te carpoolen.

Bij Tom's Creek zorgen we ervoor dat het evenement goed georganiseerd is en dat we de veiligheid van zowel de vissers als de vissen waarborgen.

We moedigen het ten zeerste aan gebruik te maken van een voor Steur geschikte hengelsportuitrusting en het naleven van de juiste vistechnieken om de vangst en vrijlating van de steuren zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen.
We stellen gebruik van een deugdelijk net en een grote onthaakmat verplicht! Deze zijn gratis te gebruiken op de vijver. Hengels met molen en een juiste uitrusting zijn ook te huren op het complex.

Heb je hulp nodig? Aan het water zijn voldoende ervaren steurvissers.

Voor meer informatie kun je terecht op www.visseninzeewolde.nl. Hier vind je alle details en kun je contact opnemen met de organisatoren.
Mis deze unieke kans niet om schitterende steuren te vangen op Tom's Creek in Lelystad. Kom samen met je medeleden van "Ons Stekkie" Zeewolde en geniet van een fantastische dag vol visavontuur!

Nog niet lid?
Kom dan naar het event en scoor je (jeugd)VISpas tegen een aangepaste scherpe prijs. Jeugd betaald geen € 17,00 maar € 12,00 en Senioren geen € 40,00 maar€ 35,00
Dan vis je nog steeds super goedkoop en ben je een heel jaar lid.

Met vriendelijke groet,

De PR Commissie,