Culinaire avond 2023

Zaterdag, 22 april 2023 (18:45)

Clubhuis HSV ''Ons Stekkie'' Zeewolde

De PR Commissie nodigt U uit om hiervan gebruik te maken. Wat mag U verwachten.

Naast een gezellige avond met leden en aanhang die bol staat van heerlijke gerechten bereid door de BBQ boys catering service. In en rond een foodtruck worden op de cfyr vuurschaal de heerlijkste dingen bereid.

Denk aan o.a. een build your own burger! Diverse luxe Spiesjes. En een heerlijke traditionele puntzak friet.

Daarbij geven we een ieder 3 Drinkmuntjes. Wil je meer? Dat kan tegen een klein prijsje.

Deze avond kost leden en hun aanhang slechts € 12,00

Geef je snel op via voorzitter@visseninzeewolde.nl we kunnen maximaal 36 personen een plek bieden aan de tafels in ons gezellige clubhuis.

We houden ook nog een verloting met schitterende prijzen!

Aanmelden betekend betalen, helaas is het niet mogelijk terug te betalen ivm de vaste gemaakte kosten.

We zien jullie graag op 22 April 2023 om 18.45 uur voor ontvangst met heerlijke koffie en of Thee.

De Foodtruck is open vanaf 19.30uur tot 21.30 uur.

Tot dan, Uw PR commissie HSV “Ons Stekkie” Zeewolde