Forelvissen met de vlieg

Zondag, 18 juni 2023

Berenkuil Nijkerk/Putten visvijvers

18 juni organiseert de vliegviscommissie van Hengelsport vereniging “Ons Stekkie” een praktijkdag vliegvissen.

Het evenement staat in het teken van kennismaking met het vliegvissen, de vliegviscommissie en gezelligheid.

De Kosten inclusief koffie/frisdrank bij aankomst en een warme snack tijdens de nazit zijn € 7,50

Het evenement vindt plaats bij de Berenkuil Nijkerk/Putten visvijvers.

Voor wie?
Op deze gezellige en informatieve dag kunt u lid van de hengelsport vereniging kennismaken met het vliegvissen

Er worden onder andere een live presentatie gegeven en werpclinics verzorgd door ervaren vliegvissers.

Aanmelden:
Graag ontvangen wij van u vóór 16 juni 2023 een bevestiging van uw deelname.

U kunt zich opgeven via penningmeester@visseninzeewolde.nl . Heeft u vragen, neem dan contact op via het bovenstaande mailadres.

08.15 uur Ontvangst met koffie
09:00 uur Start ochtendprogramma:
Voor starters

• 09.00 uur Presentatie en uitleg over vliegvissen. Bij de kantine.

• 09.30 uur Werp instructie Aan de vijver.

Voor een ieder
Vliegvissen met of zonder begeleiding

16:00 uur Nazit met warme snack bij kantine de Berenkuil.