Culinaire avond 2024

Zaterdag, 18 mei 2024 (18:30)

Clubgebouw HSV ''Ons Stekkie'' Zeewolde

DEZE KEER GAAN WE VOOR GROF GESCHUT!

Elk jaar is er voor leden en hun aanhang een culinair festijn in en rond het clubhuis.

Dit jaar gaan we voor the All American way. Een BBQ op trailer met een professionele crew van Hang Belly zorgen voor spektakel. Reken erop dat er volle borden zullen zijn neem de doggy bags maar mee! Per lid is 1 introducee welkom.

Het programma;
18.30 uur wordt u in het clubhuis ontvangen met een drankje naar keuze.
19.15 uur starten we met het vullen van de buiken oftewel dan komen de eerste Ribs, Wings etc. van de mega BBQ. Uiteraard wordt op verzoek ook gedacht aan onze vegetariërs.

We ronden het eetfestijn rond 22.00 uur af maar ga niet weg want gezellig napraten is uiteraard altijd mogelijk.

Wat kost dit spektakel? Na aanmelding bent u het bedrag verschuldigd ook bij afzeggen, dit i.v.m. te maken kosten.
Elke deelnemer betaald € 15,00 (goedkoper uit eten kan niet)

Inbegrepen zijn All you can eat en 2 drankmuntjes en de koffie of thee vooraf.

Aanmelden kan alleen via secretaris@visseninzeewolde.nl