Wintercup wedstrijd 4

⦁Inschrijving:
⦁De deelnemers dienen lid te zijn van de hengelsportverenging Ons Stekkie te Zeewolde.
⦁Het inschrijfgeld zijnde €5.00 dient voorafgaand aan de loting te zijn voldaan.
⦁Op het moment van inschrijving conformeert u zich aan dit wedstrijdreglement.
⦁In de wintercompetitie loten we om 08.00 uur en we vissen van 09.15 uur tot 13.15 uur.
⦁De deelnemer dient aanwezig te zijn op het moment van de loting, behoudens zij die de wedstijd uitzetten en of dispensatie hebben aangevraagd bij de wedstrijdcommissie.(na de loting is inschrijving niet meer mogelijk).
⦁De wedstrijdcommissie maakt eventuele veranderingen betreffende de wedstrijd uiterlijk de woensdag er voor bekend op de website.
⦁De hengelsportvereniging en haar wedstrijdcommissie zijn op geen enkele manier aansprakelijk voor welke vorm van schade dan ook.

⦁Aas en voer:
⦁Het is de deelnemer niet toegestaan om gekleurde maden, ver de vase voorhanden hebben te hebben.
⦁Het overgebleven aas en of voer dient mee retour genomen te worden met de visser.
⦁Tijdens de wintercompetitie is het niet toegestaan om meer dan 2 kilo lokvoer te gebruiken.

⦁De manier van vissen en plaats aan het water:
⦁Het parcours is van links naar rechts uitgezet en de afstand bedraagt in de winter 8 meter.
⦁De visser dient zoveel mogelijk recht vooruit te vissen, in de winter is het toegestaan om tegen het kantje of tegen obstakels zoals steigers etc.
⦁Let op de hoofdregel is dat je de buurman niet mag hinderen.
⦁Maximale hengellengte: 8 meter.
⦁Alle vis die netjes onthaakt in het leefnet zit telt mee, gehaakte, geschepte, etc, vis die hier niet aan voldoet moet, zichtbaar voor de buren, worden teruggezet!

⦁Opmaken uitslag:
Tijdens de wintercompetitie delen we de punten en slaan we de volgende positie over. Dus bij gelijke score nr. 1 en 2 beide 1 punt, volgende 3 punten.
⦁De deelnemer dient tenminste in de competitie 7 van de 10 wedstrijden gevist te hebben. Als een deelnemer door onvoldoende deelname aan wedstrijden niet in aanmerking komt voor de eindprijzen kan de deelnemer nog wel meedoen voor de grootste vis, kampioen op aantallen of kampioen op gewicht, dit geldt voor alle vis die gevangen is tijdens alle competitie wedstrijden.
⦁Geen wedstrijd punten voor diegene die niet het aantal wedstrijden vist.
⦁Bij gelijk eindigen in de einduitslag gaan aantallen voor gewicht hierbij tellen alleen de score uit de tellende wedstrijden. Daarna bepaald gewicht en daarna het lot.
⦁De deelnemer die niet aanwezig is krijgt 200 punten, dit geldt ook indien een deelnemer vroegtijdig de wedstrijd verlaat zonder afmelden bij de wedstrijdcommissie.
⦁De 2 hoogste en de 2 laagste nummers wegen(zomers ook tellen) de vis.
⦁De weegschaal wordt op 0 gezet zonder weeg-net, we wegen dus inclusief weeg-net!
⦁Door deelname aan onze wedstrijden gaat u akkoord met gebruik van o.a. uw foto en of videomateriaal in de door ons te gebruiken media.

Daar waar dit regelement niet in voorziet beslist de wedstrijdcommissie in hoogste instantie.

Datum (en tijd) Zondag 05-01-2020 07:30 uur t/m zondag 05-01-2020 14:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld €5,00
Lidmaatschap vereist