Corona wedstrijd 8

Het verloop van een wedstrijd!

We communiceren alleen via de “corona wedstrijd” app! En publiceren op de website.

Aanmelden en betaling. Uiterlijk om 17.00 uur op de dag voor de wedstrijd moet je je via de app hebben aangemeld. De wedstrijdcommissie loot zelfstandig. Betaling a € 7,50 doe je door het bedrag gepast in de daarvoor bestemde bus te deponeren die op het parcours aanwezig is. Voor de deelnemers zonder app mag er gebeld worden met de wedstrijdleiders Patrick vd Bovenkamp en of Anton Sterenberg. Patrick en Anton zijn wisselend weger/stekken uitzetter of Corona verantwoordelijke.

Alleen de wedstrijd organisator die verantwoordelijk is zet de steknummers uit. Indien mogelijk worden de steknummers drie meter van de waterkant duidelijk leesbaar neergezet.

We zetten het parcours af opdat toeschouwers op afstand blijven.

Techniek, Let op! Dorpsgrachten altijd vaste hengel en de Spiekvaart en of kanalen vrije hengel!

Deelnemers rijden zelf op de aangegeven tijd al naar hun stek toe zonder ergens te verzamelen. De stek en exacte locatie wordt om 07.00 uur via de app bekend gemaakt. Deelnemers mogen na bekend maken van de steknummers naar hun stek om op te opbouwen en wachten op het eerste signaal aanvang vissen, om 08.00 uur.

Vissen doen we vanaf het eerste signaal 08.00 uur tot 12.00 uur, dan volgt het tweede, dus eindsignaal

Na afloop volgt de weging, De wedstrijdleider legt de telkens weer de tussentijds ontsmette weeg attributen neer achter de stek van de visser die zelfstandig de weging doet, de schaal wordt mede door de wedstrijdleider afgelezen.

De uitslag wordt in de app gedeeld en dan volgt de prijsuitreiking.

Er volgt een drive thru prijsuitreiking waar de gewonnen items voor de deelnemer klaar liggen op een tafel langs de route naar huis. Je pakt alleen jou prijs!

Deelname geschiedt op eigen verantwoordelijkheid.

Hou je op de hoogte door de website en of facebook te volgen.

Datum (en tijd) Zondag 11-10-2020 00:00 uur t/m zondag 11-10-2020 00:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum