Polderkampioenschap 2020

Het is dit keer een vaste stok wedstrijd, feederen is in de dorpsgrachten niet mogelijk

Tijden: Loten 06.30 uur
Locatie loting: Clubgebouw van Ons Stekkie aan de Baardmeesweg in Zeewolde. Het clubgebouw is open vanaf 06.00 uur voor een kopje koffie.
LET OP: We vissen van 08.30 uur tot 13.30 uur
Geen pauze.0
Prijsuitreiking uiterlijk 15.30 uur. Locatie: Clubgebouw Ons Stekkie
Prijzenschema: (onder voorbehoud)
Wisseltrofee voor de best scorende vereniging:
De vereniging met het minste aantal deelnemers bepaalt het aantal deelnemers die mee tellen voor de uitslag.
Bijvoorbeeld: Ons Stekkie heeft 19 deelnemers en de HVLD 15, dan tellen alle uitslagen van alle deelnemers van de HVLD mee en de 15 beste uitslagen van de deelnemers van Ons Stekkie. Totaal 30 deelnemers bepalen dan welke vereniging de Wisseltrofee wint.
Individueel klassement:
1 t/m 10 hebben prijs
Van degene die buiten de prijzen zijn gevallen worden de steknummers verzameld en daar uit wordt per 5 steknummers een prijs verloot zodat iedereen kans heeft om een prijs te winnen, ook als je slecht hebt gevist.
Snoek, Snoekbaars, Paling, Karper en Meerval tellen niet mee.
Na afloop is er nog een gezellig samenzijn met een lekkere hap. We verwachten van iedereen dat ze hierbij aanwezig zullen zijn. Indien u geen gebruik wilt / kunt maken van de lekkere hap dient u dat van tevoren aan te geven.
Algemeen:
Bij gelijk eindigen wordt er geloot. Ook bij geen vangst loten we!
U dient zich van te voren in te schrijven, aanmelden aan de waterkant is niet toegestaan.
12 augustus sluit de inschrijving.
Reglement
Geen gekleurde maden en of vers de vase
Er wordt gevist op gewicht.
De kop- en staartplaats wegen mee, met dien verstande dat de weegploegen bestaan uit deelnemers van beide verenigingen.
Aanmelden via de e-mail: wedstrijden@visseninzeewolde.nl

Kosten € 10,00 te voldoen op lokatie

LET OP! Aanmelden en niet komen betekend wel betalen daar er op ingekocht wordt!

Datum (en tijd) Zondag 23-08-2020 00:00 uur t/m zondag 23-08-2020 00:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Woensdag 12-08-2020
Inschrijfgeld €10,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Zeewolde
Dorpsgrachten
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep

Dit jaar wordt het Polderkampioenschap georganiseerd door de HSV Ons Stekkie uit Zeewolde.

Het polderkampioenschap wordt gehouden op zondag 23 augustus 2020 (LET OP: Gewijzigde datum)
Er wordt gevist in de dorpsgrachten van Zeewolde.

Organisator(en) HSV Ons Stekkie