!AFGELAST! Bratwürst wedstrijd 2021

Vooraf aanmelden is noodzaak gezien de bak en braadkunsten van onze Bratwurst bakkers worden afgestemd op de aantallen vissers.

Vissen doen we op het best bevisbare traject dat beschikbaar is op onze dorpsgrachten.

We vissen a.d.h.v. de normaliter in de zomer gehanteerde reglementen maar let op! Alleen vaste hengel maximaal 11,5 meter.

De hoofdprijs is uiteraard de Bratwurst cup, een wisselbeker die een plekje in huis moet! krijgen.

En er is een zeer ruimhartige prijzentafel beschikbaar 1/4.

Voor de deelnemers,
Kosten € 10,00 p.p. incl. maaltijd!

We verzamelen vanaf 08.00 uur in ons gezellige clubhuis.

De loting doen we om 08.30 uur.

Vissen doen we van 10.00 uur tot 14.00 uur.

Een ieder maakt kans op een 3 tal te verloten prijzen deze verloten we onder de niet prijswinnaars!

Vanaf 14.30 uur is er de bekende Bratwurst sessie waarbij een ieder Bratwursten en broodjes al dan niet met Sauerkraut kan eten tot hij of zij knapt.

Meldt je dus voor 12 december a.s. aan voor de Bratwurst cup 2021 via, wedstrijden@visseninzeewolde.nl

Datum (en tijd) Zondag 19-12-2021 07:30 uur t/m zondag 19-12-2021 16:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld Lidmaatschap vereist
Plaats Zeewolde
Weteringplein
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep

Op 19 December organiseert De HSV “Ons Stekkie” Zeewolde voor de 4e keer de jaarlijkse Bratwurst cup.

Organisator(en) HSV Ons Stekkie